Cum sunt visele tale?Frumoase?Logice?De neuitat?Toţi visăm în fiecare noapte dar de cele mai multe ori nu ne amintim acest lucru.

Bine ai venit în lumea viselor lucide!

Nu ar fi uimitor dacă ai putea avea vise reale şi amuzante în fiecare seară?Faţă de visele normale,cele lucide sunt clare şi reale.Poţi să simţi căldura pe pielea ta,să vezi la depărtare,să guşti mâncăruri delicioase sau să compui muzică.Deoarece mintea este conştientă în vis,poti să ghidezi şi să controlezi în totalitate visul.Pentru câteva ore în fiecare noapte,TU eşti cel care îşi controlează propriul univers!

Când oamenii au descoperit pentru prima dată visele lucide se bucurau de posibilitatea de a zbura peste locuri senzationale şi de a face lucruri care sunt imposibile în viata reală.Cu cât vei avansa mai mult,vei vedea că visele lucide crează un canal de comunicare cu subconştientul.Poţi să îţi pui orice întrebare şi vei afla răspunsul din interiorul tău.Însă anumite răspunsuri sunt foarte greu de găsit,dar sunt şi cele ce te vor surprinde cel mai mult.

Deci dacă eşti pregătit să înveţi secretele visării lucide,începe pe acest blog.Te voi învăţa toate secretele obţinerii unui vis lucid!

Bine ai venit!

Deci, de ce suntem aici?

Probabil unii dintre voi sunteti aici pentru ca ati experimentat ceva ciudat si cautati raspunsuri.Poate altii va uitati dupa tehnici si vreti sa vedeti supranaturalul cu proprii ochi.Iar ceilalti sunteti incantati de discutiile ce desconsidera normele .

Sa va spun de ce sunt eu aici:

Sunt aici pentru ca realitatea pe care o vad nu e realitatea pe care societatea imi spune sa o vad.

Cand experimentam ceva imposibil, este un moment in care trebuie sa luam o decizie.La un moment dat, trebuie sa decidem cum vom aborda ceea ce am vazut.Cum putem explica aceasta intamplare pentru noi?

Probabil cei ce pot inchide ochii si isi pot continua viata ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat sunt cei norocosi.Religia probabil va gasi un tap ispasitor, dand vina pe un “diavol” sau pe “coincidenta”.O parte din mine este invidioasa pe acei oameni ce au o asa certitudine asupra realitatii.Cea mai mare parte dintre noi va fi fortata sa lase evenimentul nerezolvat, iar prezenta lui ne va ramane in memorie ca o amintire a ignorantei noastre.

Din pacate, pentru ca nu putem veni cu o explicatie rationala, tindem sa pastram aceste experiente private.Cum ne putem astepta ca altcineva sa creada ceva de care nici noi nu suntem siguri?

Nu am o explicatie pentru toate experientele ciudate care mi s-au spus sau pe care le am chiar eu.Este posibil sa nu iti pot oferi un raspuns concret.Ceea ce iti pot oferi este o mentalitate diferita.

In loc sa lasam societatea sa defineasca ce este normal, este timpul sa lasam realitatea sa decida.Nu este nimic supranatural in lucrurile pe care le experimentam – daca se intampla in realitate, atunci este natural.Daca societatii nu ii place, atunci este problema ei!Nu sunt aici pentru a acoperi totul intr-o haina frumoasa ca cinicii sa nu ma judece dur.Nu sunt aici sa apar ceea ce este, in cele din urma, o reflectie a realitatii.Nu voi incerca sa ascund realitatea in sistemul de convingeri al altcuiva.Este responsabilitatea noastra sa schimbam sistemul de convingeri pentru a se potrivi cu realitatea.

Controlul Viselor este un loc in care putem fi sinceri cu noi insine.Unde putem explora aceste subiecte ciudate fara a forta o perspectiva sau o intelegere speciala.Unde putem lasa realitatea sa defineasca normalul!


joi, 22 august 2013

Finger Induced Lucid Dream (FILD)


Am mai mentionat de FILD intr-o postare anterioara, m-am gandit sa fac acum un ghid mai detaliat despre acest subiect.Mie FILD mi se potriveste cel mai bine in acest moment.

Daca esti genul de persoana care se trezeste in mijlocul noptii, dupa fiecare vis, FILD ti se potriveste perfect.Mie mi se pare ca prin FILD este cel mai usor sa intri intr-un vis.Este o metoda perfecta pentru incepatori, deoarece nu intri in Sleep Paralysis, ceea ce inseamna ca e putin intimidant.

Pregatire

Ca toate metodele de visare lucida, trebuie sa ai un nivel mediu de amintire al viselor.Personal, cea mai buna metoda pentru a aminti visele este sa ai un jurnal pentru vise.Iati un caiet, un pix si tine-le langa tine peste noapte.Este important sa ai si o lampa langa tine pe care sa o poti aprinde cand te trezesti.Odata ce te trezesti dupa un vis trebuie doar sa iti aprinzi lampa si sa notezi visul in jurnal.Problema este ca, cu cat astepti mai mult, cu atat iti amintesti mai putin din vis.Imi amintesc ca si eu ma trezeam dupa un vis obosit si gandidu-ma ca “Imi voi aminti visul cand ma voi trezi”.Desigur, in momentul in care m-am trezit nu mi-am mai amintit nimic.Persistenta este cheia.

Intrarea intr-un vis

Bun, ma gandesc ca poti face asta oricand, sau sa incerci cand mergi in pat, dar cel mai bine functioneaza in perioada REM (4-6 ore dupa ce ai adormit).Ai 3 optiuni:

1.Iti poti lasa corpul sa se trezeasca in mod natural dupa un vis
Daca alegi aceasta optiune, ar trebui sa te trezesti in mod natural dupa fiecare vis.Eu asta folosesc, deci nu este prea mult de explicat de aici.

2.Antreneaza corpul pentru a te trezi dupa un vis
Acesta poate fi un proces obositor de lunga durata, sau poate fi foarte usor.Acest lucru poate fi facut prin mai multe metode, eu voi prezenta una singura.

Pune un pahar cu apa (sau suc, functioneaza mai bine) pe o masa de langa pat.Doar asigurate ca este undeva unde o poti lua repede in mijlocul noptii.
Asigurate ca ti-e sete cand te duci in pat, doar asa functioneaza tehnica.Cand te pui in pat, ia o gura de apa/suc.Va fi un lucru foarte racoritor.Cand incepi sa dormi, vei simti o tentatia de a bea apa/suc.Poti face asta, dar nu o bea toata!

Acum, in mijlocul noptii, deobicei in timpul perioadei REM, te vei trezi pentru a bea.Poti sa treci la urmatorul pas.

3.Pune o alarma care sa te trezeasca in perioada REM
Tot ce trebuie sa faci este sa iti setezi o alarma dupa cateva ori dupa ce te pui sa dormi.Perioada REM difera de la persoana la persoana, dar deobicei este intre 4 si 6 ore dupa ce dormi.Doar seteazati alarma cand iti dai seama care functioneaza cel mai bine, iar apoi poti trece la urmatorul pas.


Urmatorul pas: Ce faci acum?

Bun, te-ai trezit cu success in perioada REM.Felicitari!Acum urmeaza partea usoara.Anumite persoana spun ca nu te poti misca deloc.Acest lucru te poate ajuta, dar nu este o problema din moment ce setezi o alarma.Sunt 2 tipuri de FILD:

1.Tot ce trebuie sa faci este sa iti “scuturi” degetele.Eu deobicei imi misc degetul aratator si cel mijlociu unul in altul, in fata si in spate.Acesta stimuleaza o parte a creierului care iti pastreaza mintea treaza, iar corpul adormit.
Dupa un timp (cateodata in mai putin de 10 secunde, alteori mai mult de 1 minut) poti vedea anumite schimbari in respiratia ta, sau ca ochii iti fug in cap.Poti avea si halucinatii rapide prin fata ochilor.Obisnuieste-te cu acest lucru pentru o perioada, pana cand esti sigur ca ai intrat in starea de vis.

2.Trebuie sa iti misti degetele foarte incet.Ca si cand ai canta la pian, dar foarte incet si lent.O greseala care o fac multe persoane este ca isi incordeaza degetele.Acestea trebuie sa fie relaxate, cand in pozele urmatoare:

Corect:



Gresit:



Testarile realitatii trebuie sa fie putin diferite in acest proces, deoarece daca nu visezi si incerci testul cu ceasul digital si te trezesti din pat sa te uiti la el, in timp ce esti treaz, iti poti lua adio de la un vis lucid.
Cel mai usor test este cel cu respiratia.Adica, blocheaza-ti pasajul nazal in partea din spate si incerci sa respiri.Se pare ca este un muschi care nu te lasa sa repiri cand acest lucru se intampla.Am observat ca muschiul blocheaza automat pasajul nazal si cand inghiti.Este greu de explicat, dar ar trebui sa stii la ce ma refer.

Trezirile false sunt obisnuite la acest tip de inductie a viselor, deci incearca mai multe testari ale realitatii.Succes!

20 de comentarii:

  1. Tare :D am incercat si eu dupa ce am vazut videoclipul lui GizEdwards si dupa ce am citit topicul de pe forumul Lucid Dreaming. Partea cu trezitul nu mi-a fost grea: mie imi e de ajuns sa imi spun doar odata hotarat inainte de culcare: Azi te vei trezi la 5!. Si reusesc, si eu ma mir cum imi dau seama cat e ceasul cand sunt adormit. Insa cand fac partea cu degetele nu functioneaza. Le tot misc 5-10 min insa nu pot adormi. O sa mai incerc, poate imi iese :D

    RăspundețiȘtergere
  2. cat timp trebuie sa reped miscarea degetelor ??? 10 secunde ? 40?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, 10 - 30 secunde.
      Am uitat sa mentionez in postare ca nu trebuie sa incepi sa numeri in gand.Sa faci testul realitatii cand simti ca au trecut 10 - 30 secunde, mintea sa fie curata, fara niciun gand.

      Ștergere
    2. Blogul mai este functionabil sau ai renuntat la el?

      Ștergere
    3. Ce mana trebuie sa folosesc pentru miscarea degetelor???

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Odata, dupa 5 minute de miscare a degetelor am intrat intr-un fel in sleep paralisity.dupa 5 secunde m-am panicat si am iesit din stare deschizand ochii.Sfaturi de cum sa raman in faza asta a somnului?

    RăspundețiȘtergere
  5. Este important sa satai nemiscat cand te trezesti?
    "testul cu ceasul digital si te trezesti din pat sa te uiti la el, in timp ce esti treaz, iti poti lua adio de la un vis lucid."
    Daca ma ridic din pat sa ma duc la toaleta este valabil ca in cazul cu ceasului digital,adio vis lucid?

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut Lucid Dreamer
    Sunt nou in treaba asta cu visele lucide ,azi noapte am incercat tehnica FILD .Tehnica cu paharul cu apa a functionat m-am trezit dupa 4 ore de somn si am miscat degetele incet dar nu se intampla nimic. Si nu am mai adormit.
    Multumesc .

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai renuntat la acest blog ?

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca a renuntat ,eu astept de o luna sa imi raspunda si tot nimic.

    RăspundețiȘtergere
  9. Poti sa astepti si un an , nu stie ce sa iti raspunda.

    RăspundețiȘtergere
  10. Acum pe bune chiar ai renuntat la acest blog.

    RăspundețiȘtergere
  11. ATENTIE ,nu va luati dupa Lucid Dreamer e un mincinos , tehnicile sunt gresite ca sa nu reusiti un LD,tehnica FILD e gresita am incercat o saptamana si nu mi-a iesit.
    El ne spune sa asteptam o perioada sa apara halucinatii sau schimbari in respiratie.Am stat 30 de minute si nu aparea nici o schimbare.Ca sa visezi trebuie sa dormi .Lucid Dreamer ne spune sa stam treji si sa asteptam sa se formeze visul in jurul nostru.Normal ca nu se va forma visul daca nu dormim .NU AM CITIT NICI UN COMENTARIU IN CARE SA II ZICA CINEVA : multumesc tehnica ta ma ajutat foarte mult.Am citit doar comentarii in care spun: ca nu au reusit ,am gresit undeva ,incerc din nou, sper sa reusesc de data asta,etc.Pot sa continui tot asa cu exemplele.Evident ca tehnicile sunt gresite ,el nu mai raspunde la comentarii din 2013.Ce sa inteleg din asta.De ce nu mai raspunde?

    RăspundețiȘtergere
  12. CE SUNT ALEA?????????????????????????????

    RăspundețiȘtergere
  13. Salut Lucid Dreamer
    De ce nu imi raspunzi?
    Ai patit ceva ,vad ca nu mai raspunzi din 2013 .
    Si nici pe facebook nu raspunzi.
    Ai spus ca lucrezi la un site nou, tot despre vise lucide,când îl faci.

    RăspundețiȘtergere
  14. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere